بی ‍‍‍پلاک

متنهای زیبا و جدید

بی ‍‍‍پلاک

متنهای زیبا و جدید

  • ۰
  • ۰

پرداخت آسان قبض جریمه

پرداخت جریمه
گفتم: آقا جان منتظرت هستم.
گفت: منتظر! نشان انتظارت چیست؟
تأملی کردم و گفتم: شرمنده ام!

«« اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج »»

پرداخت اینترنتی قبض جریمه
تنها یک قمار باز فرق بین باختن و بد باختن را می فهمد.."من بد باختم"
حکم خشت بود و من فقط "دل" داشتم...!
پرداخت های اینترنتی به کلی دردسرهای خروج از منزل و ماندن در ترافیک و صرف هزینه و وقت را برای اکثر مردم از بین برده است شما با استفاده از سرویس پرداخت قبض ایتور علاوه بر پرداخت قبض های خدماتی خود می توانید اقدام به پرداخت قبض جریمه و خلافی خودروی خود نمایید.

روش های متعدی برای اینکار در نظر گرفته شده که از آنها می توان به پرداخت خلافی خودرو با استفاده از وبسایت ایتور، پرداخت جریمه رانندگی از طریق درگاه سایت های ملی، ملت، سامان و ... و پرداخت جریمه راهنمایی و رانندگی با استفاده از کدهای USSD و اپلیکیشن های اندروید اشاره کرد.
آدم ها فقط آدم هستند,نه بیشتر و نه کمتر...
اگر کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی آنها را شکسته ای
و اگر بیشتر از آن حسابشان کنی,انها تو را می شکنند...
بینِ این آدم های آدم,فقط باید "عاقلانه" زندگی کرد؛
نه "عاشقانه"...
پرداخت قبض جرایم رانندگی

پرداخت قبض جریمه با استفاده از سایت ایتور
گاهی
ارزش واقعی یک لحظه را
تا زمانی که ب یک خاطره تبدیل شود;
نمیفهمیم!#درد_دل #عاشقانه

  • ۹۵/۰۴/۰۳
  • سعید ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی